sobota, 3 maja 2014

Pomysły na kreatywny prezent

Zbliżają się urodziny bliskiej ci osoby. Chcesz kolejny raz kupić coś zwykłego ze sklepu. Zastanawiasz się długo i nie wiesz co wybrać, bo tak zazwyczaj jest. Nagle do głowy przychodzi ci pomysł, aby tym razem było inaczej. Chcesz,żeby prezent był wyjątkowy i niepowtarzany, przywoływał wspomnienia za każdym razem, gdy się na niego spojrzy lub zapadł głęboko w pamięci. Według mnie takie prezent "od serca" jest najlepszy jaki można dostać. Kilka moich kreatywnych podpowiedzi.



1. Miś wypchany słodyczami - chyba lepiej by było znaleźć misia, który ma z tyłu suwaczek,żeby nie musieć odrywać mu głowy i później zszywać. Miś z "bogatym" wnętrzem każdemu wielbicielowi słodyczy sprawi radość.

2. Czekolady z komplementami - kupujesz tyle czekolad, ile solenizant będzie miał świeczek na torcie. Każdą owijasz w ładny papier i wypisujesz rzeczy, za które tę osobę lubisz (o ile to jest na przykład twoja przyjaciółka). Mogą to też być cukierki ze wstążkami i miłymi słowami.

3. Ramka ze zdjęciem - po pierwsze trzeba mieć wspólne zdjęcie przywołujące miłe wspomnienia. Taką wywołaną fotografię, być może w większym formacie, włożyć do ramki. ramkę samemu raczej trudno wykonać , ale można się pokusić. Może też być album.

4. Filmik - poproś o pomoc w nagraniu wspólnych przyjaciół i znajomych i stwórzcie własne nagranie. Mogą to być nagrane życzenia lub uchwycone radosne chwile. Lub wiele innych rzeczy.

5. Kolaż - prosty sposób wymagający tylko wiedz o świętującej  osobie. Wycinasz z czasopism zdjęcia kojarzące się z tą osobą czy faktami o nie. Estetycznie naklejasz i opisujesz.

6. Wyjście do kina, na kręgle czy na pizzę - wspólna zabawa to też świetny pomysł na prezent. Zawsze można to uwiecznić na zdjęciach.

7. Własnoręcznie upieczone ciasteczka - lub ciasto.  Z napisem z lukru.

to nie moje zdjęcie

8. Bukiet z lizaków - wystarczy przedłużyć patyczki, aby można był trzymać w ręku kilkanaście lizaków.

9. Namiastkę swojego talentu - jeżeli piszesz to stwórz specjalny wiersz lub opowiadanie , jeżeli grasz to zagraj coś specjalnego, a jeśli zajmujesz się czymś innym to już wiesz co zrobić.

 Myślę,że może kiedyś komuś, kto przeczytał mój wpis, ułatwię podjęcie decyzji co dać na urodziny. Albo na inną okazje.Mi nigdy nikt nie dał takiego prezentu, który był własnoręcznie robiony albo oryginalny. W sumie nawet nie mam komu takiego wręczyć. Na pewno bym się ucieszyła, bo jestem dosyć sentymentalna. Może kiedyś się doczekam.
 Ja dla mojej młodszej siostry stworzyłam filmik ze zdjęciami jej - robionymi co tydzień - oraz tymi ze chrzcin. Wyszła taka pamiątka chrztu, czyli kreatywny prezent ode mnie dla niej.

A jakie są wsze pomysły? Co ciekawego otrzymaliście?

18 komentarzy:

  1. Oo, bukiet z lizaków brzmi fajnie. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic kreatywnego nie dostałam ale zrobiłam dla mojej mamy wazon na dzień matki też można powiedzieć że to kreatywny prezent bo sama go wykonałam :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dostałam od przyjaciółki ciasteczka z moim przezwiskiem, a jeszcze innych razem zeszyt z naszymi wspólnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Ja kiedyś zrobiłam cały słoik Lucky Stars :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :)) Tez z Misiem może wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm ja kiedyś z okazji rocznicy dałam w prezencie własnoręcznie robione pudełeczka (sztuk 12) na każdym wieczku był cytat a w środku drobny upominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne pomysły :) Na pewno jakiś wykorzystam- we wtorek idę na urodziny do koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. własnoręcznie wykonane prezenty są tyyyysiąc razy lepsze niż cokolwiek ze sklepu! świetne pomysły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dla mojej przyjaciółki na 18ste urodziny dałam własnoręcznie zrobioną szkatułkę na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na gwiazdkę szyłam misia. super wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno się przyda, zwłaszcza teraz gdy mam sezon osiemnastek ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Ja nie przypominam sobie żeby dostała coś pomysłowego . Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie prezenty są wspaniałe, ale tylko od bliskich nam ludzi - jeśli ktoś tak naprawdę nas nie zna i nie jest z nami bardzo blisko to taki prezent może niestety nie wyjść. Co nie zmienia faktu, że pomysły świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły! własnoręcznie robione prezenty są najlepsze ;)

    http://liilys-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie myślałam o bukiecie z lizaków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie posty! są naprawdę przydatne. U mnie podobny, ale z jednym pomysłem :) coraz częściej staram się kupować/robić kreatywne prezenty, zwykły kwiatek już mnie nie zadowala :) bukiet z lizaków , super opcja :D ja mojemu chłopakowi zawsze piekę tort ;) koleżance na 18ste urodziny stworzyłyśmy nagranie z przeróżnymi życzeniami od różnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mojej bff zrobię paczkę

    OdpowiedzUsuń